Friday, March 27, 2009

Sunyi menyepi 8)

Selamat tengahari wahai manusia sekalian :)

Blog ini sepertinya sudah lama menyepi seperti rumah yang tidak berpenghuni. Oleh yang demikian, saya ingin menyumbangkan sedikit oksigen saya supaya ia boleh hidup kembali 8) Sekurang-kurangnya, oksigen ini boleh memberi peluang hidup kali kedua kepada blog yang nazak ini 8)

Cuti Saya.

Semua orang di dalam dunia ini pernah merasai cuti. Begitu juga dengan saya. Cuti saya selama 10 hari. Tidak lebih dan tidak kurang kerana memandangkan pada masa ini Brunei tidak mengadakan diskaun besar-besaran, jadinya semua harga barangan masih tetap sama, begitu juga dengan cuti saya.

Cuti saya sangat membosankan. Tiada yang bosan melain cuti yang sangat membosankan. Sepanjang cuti ini, saya makan,minum dan tidur saja. Buku sekolah saya masih lagi suci dari segala noda yang baru kerana saya menggunakan penyuci yang bernama Daia. "Lupakan yang lain~" Terjamin bersih hanya dalam setengah tutup botol. Itulah cuti saya.

Tamat. ^^;V

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dalilah N. Sedang memanat 8D

No comments: