Wednesday, December 3, 2008

GOSOK GIGI


Just want to share a joke yang saya yang terhormat ini telah curik daripada majalah Ujang yang saya yang terhormat ini telah curik dari bilik abang saya yang sangatlah tidak terhormat seperti saya yang terhormat.. ada faham..?? :p

Al kisah ini mengisahkan tentang dua orang budak yang terhormat bernama Iwan dan Ali.

Iwan bertanya kepada Ali.

Iwan: Ali, bapak awak boleh gosok gigi sambil bersiul tak?

Ali: Eh, merepek lah kau ini Iwan, mana bolehlah.

Iwan: Eh, kenapa pulak tak leh? bapak aku yang tersayang tu boleh buat tau.

Ali: Huh.. Macam mana tuh?

Iwan: Bapak aku keluarkan gigi palsunya dan gosoklah gigi sambil bersiul. hahahahaha

Ali: cilaks punya budekk..



hahaahahah.. hanya gurauu semata2 ehh.. nama adalah dibuat2 dan ini hanyalah coretan.. tiada mengena dengan dunia dan akhirat.. hohoho.. maksud saya yang terhormat adalah tiada kene mengena dgn 'real life' story.. dan sesungguhnya saya yang terhormat telah mengubah serba sedikit pada teks di atas.. diatas takpa jgn belakang.. weheheheh... awuu bahh aku lame..


bah NuDge out..

No comments: