Saturday, November 22, 2008

Love from here. =)

HELLLEWWW. See, i told you i'll post something happy :DDD

Anyway, currently im in belling IT room, using the computer. And ada year 8s kali jua di sni, and durang ani cali ah. Durang membaca yang chain email, yang pasal kalau kitani inda forward, ada hantu mengaga kitani and bunuh kitani by slowly ripping out our lungs and everything. Iatah masa ia membaca ia takut and berabisly mau antar arah kawan-kawannya yang lain pasal ia takut kana haunt oleh that hantu. HAHA. And aku di sini ani senyum-senyum. I know, mcm psychopath bunyinya aku ah. XDD

I received my report kelmarin, so far, all is well. =)

Aku ada cerita wah. Masa hari atu, aku malas pakai tudung wah time makan, so aku pakai aku punya hoodie saja. Then ada headmistress ku, came up dari belakang, and suruh aku buka my hoodie. I was like, ''errrrk?'' and then masa aku buka, ia ckp ''oh im sorry, i thought you are Sammie A.D. You can put it back on.'' So aku pasang lah balik kan. Sekalinya, i asked Jing who Sammie is. Turns out she is a real blondie. HAHAH so aku ketawa lah. Barangkali headmistress ku tekajut meliat rambut ku hitam instead of blond. hahah aku blond? BIMBO~

Awu post ku ani macam dull, nada pictures ah. Problemo bah, broadband seloooowwww amat, and computer lagging berabis. How annoying.

How is FnVs doing? And to Amoy, kau mesti post your story di India ah. Aku demand, aku fan mu. HAHAh. And what happened to the other fnvs? keep on posting thingsss ;) and and inda kamu fascinated by the love story? hahah. Aku iski membaca!

The sun is out today. I like it. Tapinya, my freinds cakap there might be snow tomorrow. Macam ehh gila, aku balum ada boots. Tegelincir ni karang. Mun skulah ku ani mixed, ada jua lelaki handsome kan menyambut mun gugur. HAHAHAH. Dasaran.

And and i went to the school concert last two days. It was ahhhh-mayyy-zing! Main piano macam maxsim. hahaha. Choirnya yang membari kambang bulu pasal terlalu lawa. Aku meliat pun macam tebuka mulut. HAHA.

Currently aku jelous pasal banyak urang di brunei hall, exeat. And aku di sini, di skulah ku, not that i mind. At least makanannya on saturdays always bisai and nyaman for the breakfast, which aku batah makan selalunya. =D so yeah. And it's gonna be x-factor karang malam on tivi. x-factor ani macam ala-ala p2f lah, menyanyi-nyanyi. And durang arah my house bawa order takeway, tapinya inda halal. So makan indomee tah kali ni. haha. Ngalih wah memasak indomee ah. Panas kan air lagi, abis energi ku.

And and aku in love sama Vandette. I find him sexayyyh. HAHAH. I know, werid.
<3>

Bah bah im off now. Tata, sumo. (brand kerita) HAHAH apakaaaaaaaan.

No comments: