Thursday, November 13, 2008

Random ;)

I have few more minutes till supper. And karang malam aku memasak ni, walaupun aku tau karang kana marahi. HAHAH. Ahhh so what, aku and si Maryam, kami rindu nasi berabis, so kami kan memasak krg tangah malam. ^^,

Did i tell you guys aku suka croissant? haha pokoknya aku suka lah. Iatah masa di Brunei hall, si Farhan selalu balikan aku croissant supaya aku dangankan ia bejalan. hahah dasar. And nearly semua scholars panggil aku opah, pasal si Farhan. And i had a greattttt time masa aku cuti half term. Aku mau type about it, but im just sooo busy right now. I have exam and testnya betimbun, kalah bukit teraja. HAHAHA. Awu random, thanks.

And aku rindu kamu semua.

And aku rindu nasi jua. Nasi di sni mutated ah, semua yang beubah ia punya genes supaya capat masak, macam yang kitani belajar arah geography ah, yang drg jadikan supaya durang dpt triple cropping.

hahha. Bah aku makan dulu. Babai.







PIPING <333

No comments: