Friday, November 28, 2008

To the gymnasium! :D

HELLO! ;D
I am here just for the sake of updating the blog.
Banarnya aku tunggu kamu meng-update wah. Pasal the netball thing, and pasal the explore race. And oh some pictures up would be good as well. =)
And si amoy balik inda lagi lama. So amoy, kalau kau aga sni, you better update ah. Kau lapas dari india ah. HAHA. Kalau kau belurih urang yang kan dijadikan teman, macam coklet susu tu eh kamu. Putih and itam. Itam manis ;PPP
I went to the gym tadi, just need to not think about exams and segala-galanya. Gonna be busy this week, and next week, mocks. And and january exam. aiyoo. Well, must keep my spirits up high! :) and oh hahaha banyak calories ku ilang. Inda kau jeles qayher? and qay, since kau ada connection sudah atu, rajin-rajin tah meng-update. =D
and kamu tau apa, aku kana tagur kemarin ulih cigu pasal luan banyak ambil makanan masa lunch. HAHAHA. Aku tau line si najihah apa lapas ia baca ani. She will be like, ''membari hawar jua kau ani pahh hahaha'' kan naj? HAHAHHA.
And aku handal sudah ping pong. And aku suka ping pong. (bukan kau pong, jgn perasan HAHA)
and to najihah and nazihah yang tagur aku arah msn tadi pagi jam UK, aku away tu.. Class. I thought inda mau connect wah the broadband, sekali mau tia jua.. and i was away. banar tah. Annoying connection ah. =.=
ANYWAY! KAMU MESTI UPDATE! :DDDDD
Fifah, still hotstuff, as you all know <3

No comments: