Monday, January 19, 2009

Alai Ifah yg tersyg.. XD

Pada suatu hari.., saya telah berwebcam dgn 'afifah othman yg kini berada di UK.. dan sesungguhnya pada hari itulahh rindu saya mengambil photo huduh c alai bibah labu telah terubat.. hahaha.. :D tiada ku sangka walaupun berjauhan saya maseh bleh mengambil shot shot yg begitu mahal harganya.. hahaha.. and so below are pictures of me and pipah bewebcam. sapa yg blum meliat c alai ifah.. puas2 th meliat usulnya msa ani.. hahah..

























Dan sesungguhnya ada pembetulan pda karangan diatas.. ianya bukan terjadi pda suatu hari.. tetapi dua hari.. hahahahaha... =DD

dan kasihanilah kawan kamu ini iaitu saya kerana sesunnguhnya ntah virus dri mana telah jangkiti saya yang cantik menarik tertarik lagi ngetop tpi bkn superstar ini menjadi seorang yg makin lame hari demi hari.. dan gila..!! hhahahaha..



sampai kita ketemu lagi..

u know u laps mee.. mee apa..? mee basah mee bandung..?
u name it i got it..
hahahahaha..



xoxo.., Nudge =)

No comments: