Saturday, January 24, 2009

Invitation

To all Fnvs (Brunei).., i najihah kamilah the sweet honeydew is inviting you all to a so-called hi-tea at my house. I wanted it to be mcm hi-tea p mcm bkn hi-tea juaa.. hahaha.. ntahlaahh.. but watever yg pnting ada mknn.. jgn wateer.. kpd yg di UK kali ani nda dpt.., nanti sja tni hang out bila kmu balik okeh..? hehe :)


Place : my house (i'll text u guys my add nanti)
Time: 2:30 onwards (trus cuci pinggan pn bleh jua.. wawawa :P)
Dress Code: RED shirt.., or HOt PInK f nda tdpt red.. or gold or apasaja lahh jnji bebaju..
hahha.. :D


F kamu kan membawa buatan tgn kamu pun bleh juaa.. dpt jua dikritik.. hahha.. n klau kan bwa games kah apakah for fun.., u guys are welcome to do so.. yg penting dtg..!! rugi mun nda dtg..!! nda kmu food poison tu sebab bkn aku yg masak.. my mom yg masak. Tpi nda plg bnyk mknn tu since u know - hi-tea.. so yeah dont expect ada nasi or ikan or ayam ah.. hehe..

and aku tau sam kan bawa DDR nya tuu.. nganya aku warning awal2 ah.. aku ani buta techno nie.. so jgn tnya aku cna kan connect kah apakah.. mun abgku baik ati mau plg tu ya nulung p nda ku tau f ya kraja or not.. hahha..


apalagi ahh..? hmmm... menu-menu nya blum jua ku confirmkan bnr2.. mau kmu tau kann..? jgnth bh ahh. biartia surprise ahh.. hehe..


Bah atu th sja kali dlu.. any questions just tag or msg me.. thank you..


Datang ah.. jgn nda dtg.. nyamal ku krg.. huhu..


mudahan jua nada papa halangan lagi.. amin~~


xoxo.., NuDge

No comments: