Sunday, January 18, 2009

Sardine :PPP

HELLLOOOOO <3>
Whee whee wheee. Aku hyper, in a way. :DD Walaupun tadi makanan skulah ku inda berapa. The eggs taste.. weird. Atau aku yang weird. HAHA. Entah mana ku tau.
Di malam wah kamu, aku sama si sadin on the phone. HAHAH. And kami cali betelipun ah. Kami macam hormonal (not in a pervy way, mcm in a nearly pms day) and then tarus-tarus happy and then tarus-tarus sedih and then hyper again. HAHAHA. Entah ah, apa kan yang kitani makan atu sad ^^,VV
Aku buat this post pasal aku kan dedicate the happiness to all fnvs, and thanking sadin psl ia cali.
Okayyy wait.
"I thank my family for making me happy.. And my friends yang cali and selalu membuatkan aku gembira and unik-unik yang selalu membuat makanan and membagi aku makanan hence badan ku jadi cemani. And to sadin yang cali di malam yang membuat all those hormones yang buat kamu happy and sad keluar and ketawa ku melabang and ada aura happy keluar despite the weather di luar beguruh-guruh and ujan labat. HAHA awu panjang speech ku. bah. And i end my speech.... now. WHEE WOOO"
*bows*
Sadin and me masa Christmas dinner di bhall. Kami hotstuff. WHEE WOOO <3



Byeee kamu. Aku post some other posts next time. Dont miss me too much. On a second thought, bah. miss me too much tah. HAHAH. Awu aku sayang kamu semua fnvs. Macam aku sayang diriku. Awu kan total hantam-ness keluar dar mulut ku. But that's just me, hyper.

Eh.. barangkali arah the eggs yang kana serve atu kana bagi gula kali wah. Iatah aku hyper ani.. Mun ada, membagi diabetic tu eh. HAHA. Aku ada line wah.

''You're too sweet, you make me have diabetes''
HAHAH cali ahhhh. Aku tepikir masa aku menaip. Aku suka. <3


BAH BYEE LOVEEES.

No comments: