Sunday, August 24, 2008

SUPER PONGUS.

My other half is Adib and a half of the remaining belongs to fnv :) We've been through a lot of things. It has been 2 years plus and we are still going strong and bonded like COVALENT BOND! Hahaha, lame aku ani eh. *laughsorang2* But anyhoo, dua orang perempuan from FnV akan meninggalkan kami semua di Brunei. 'Ms.laugh at her joke' and 'Ms.hyper serta dramatic'. Cuba kamu teka which one is which nah. Kalau kamu dpt, tahniah! You just scored a date with ambuk di hutan. Mwhahahahahaha. This post is not going anywhere, tahap ke lameness ku makin tinggi. Di sini, saya ingin mengambil kesempatan untuk meminta ampun kepada blog ini kerana tidak mnyelamatkn dirinya semasa dia memerlukan bantuan pernafasan. ;)

Aku sayang kamu semuaaaaa! =) Be happy people, jgn sedih2! I'm here to save the day because aku SI SUPER PONGUS YANG HANDAL. Lepas ku melihat superman bah tadi pagi.

Bah, aku kan save the world dulu ;) sampai ketemu lagi ya dong.

No comments: