Thursday, April 3, 2008

La la la mas. Lamas. HAHAH

It was the FIRST time kami swimming wah. Aku ani lagi ksian baju ku, seluar ku lagi pudar warnanya tapi ku kuatkan jua hati memakai pasal nya kan seluar atu di atas segala baju-bajuan and aku malas lagi treasure hunt seluar.

Then, skalinya kan rupanya swimming ani sama laki2 wah. Mcm errrrr. =.=" Tapi lelaki jauh lah. Like beberapa kilometers away. Kami di kanan, drg di kiri. To the left, to the left~ :D Aku beranang siring si dal wah, iatah kan si dal ani super vigorous wah beranang. Abis aing teperancit arah mua ku, payah ku benafas. Mcm OIIIII AKU LAMAS!! Iatah aku tarik baju si dal. Kami sama2 tinggalam, mcm kapal titanic. Anyhoooo, drg naj etc ktawa2kan kami lamas wah. Inda jua cali sangat tu, tapi mun dipikirkan cali plg jua. HAHAH. Mcm eh arah 0.9m pun lamas? OUTSTANDING kami ani kan dallllll? =DD

Then skalinya lapas atu si qayah lagi lamas. HAHAHA. Kan banyak mangsa lamas2 ani wah. Ketara kami ani inda dapat jadi beaver yg suka beranang2 ah. Si qayah punya mata merah ah lapas swimming. Kata coach tekana chlorine.

Kata coach jua, chlorine atu untuk menghilangkan kuman-kuman yg terdapat di swimming pool. Ini important katanya psl mana tau ada urg buang air kecil dan sebagainya.

Skalinya kan, pukul 12 ani teachers suruh kami beranti. Smua tia urg belarian kan laju2 mandi psl krg kana tinggalkan bas. Psl inda cukup tmpt mandi, aku dal qayah naz and fiqah sharing. Nya urg sharing is caring. Hahah shampoo smpai mata padih. Sabun lagi ksian tu, smua berabut2 mcm urg poverty mengaga makanan.

Kami smua pressure berabis psl teacher suruh kami laju2 krg bas atu tinggalkan kami. Kalau pressure kami kana sukat pakai barometer, tinggi ni berabis. O_o rambut kami basah ni berabis. Iatah aku pakai kain yg mcm kain sarung urang tua-tua pakai atu untuk rmbut ku. Ku pakai ala-ala stail Depo Negoro. Klw kamu handal history kamu tau ni siapa ia :D iatah kain sarong ku kana ucap. Mentang-mentang zaman moden masa ani, kamu inda pedulikan zaman dulu-dulu ah. Tsk tsk.

Begitulah ceritanya,
'ao

No comments: