Wednesday, April 2, 2008

Macam-macam ada. Macam-macam saja.

Aku hari ani post pakai bahasa melayu saja ah. Ngalih ku kan bepikir. =.="





Berita-berita utama.





1) Hari ini, saya ekin dan faj praktis menari lagi. Saya tidak memakai baju pe yatah saya terpaksa membuka kasut saya disebabkan saya menghadapi kesusahan untuk melompat kerana kasut saya ber-heels tapi heelsnya tidak melanggar peraturan sekolah. Sekalinya kan, saya menari2 memakai kaki. Iatahkan kaki saya berblister. Saya kan mengambil kamus untuk mengetahui apa blister dalam bahasa melayu tetapi oleh kerana saya terlalu letih, dan kamus itu adalah terlalu jauh, saya tidak jadi. Saya kan mengambil gmbr kaki saya yang berblister tetapi lain kali saja, sudah kaki saya halus. Saya masih dalam proses memakai losyen.





2) Farid datang untuk prektis menari hari ini. Sekali nya dia selalu komplen-komplen kerana koordinasi badan tidak bagus dalam tarian itu. Saya dan ekin selalu memberi dia 'wajah itu' ataupun dikenali sebagai 'that look' Farid selalu menendang menyebabkan saya pun ikut sama. Ini adalah disebabkan kerana kami mempelajari ilmu silat, karate, takwando, etc dari guru kami, kungfu panda. Kalau tidak percaya kami ada bukti yo ;D



Ini guru kami. Dia sangat kiut. Sila tabik dan beri hormat.


3) Sebelum saya prektis, saya ada praktikal kimia. Ada thermometer yang pecah disebabkan oleh takdir. Pada masa itu jam sudah menunjukkan jam 3 dan kelas sudah selesai. Saya keluar dari lab dengan laju kerana thermometer mengandungi mercury yang sangat berbahaya dan boleh menyebabkan kematian.





Saya berasa sangat letih. Berita sudah habis. Papai.





Dengan ini, saya 'ao melaporkan dari blog F&V.
Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh.

No comments: