Friday, April 18, 2008

A visit to M.O.Dave.... =D =D

Hohohoho... assalammuualaikuummm dan salam sejahtera... hohoho.. merrriiee chrizmos.. haahahahahaha... W.t.heck

Aku rsa kn bkrut seribu ni muka kamu.. nda pun u guys will give me dat look.. awu wah its actually ministry of development.. aku na mau title nya sma mcm c ekin so aku 2kr lah.. mana tau future husband ku ada kraja sna namanya DAVE... hahahaha.. yg bnrnya kn visit ani kemarin plg dh p di sebabkn beta nak beradu tidaklah beta post smlm... hohoho...

The visit was ok lah.. Scratch d taklimat... MAIGAD!!!! a2 tah dmana aku bnyk ulah.. hahaha... Guys.., i know kmu malu ada kwn mcm aku ani.. nda apa.. akan ku bwa pergi diri ini.. hahahahaha apakan~~~ y i say memalukan..?? well i don fel like typing it... hahaha... pokoknya aku rsa mukaku yg sweet n lawa ani udh pn dikenali ramai oleh MD a2.. ish ish.. and i was trying to keep a low profile... aish..!!! semuanya gara2 aku sneezed n aku kn tgugur.. Blahh.. n my sitting pn nda tntu.. skajap duduknya bisai.. bis tu besila.., bis tu ntah apa kah lagi..,, last2 d lantai ku eh.. malas th ku ingau tu ah...

yg lain was oklah... hehehe...


msa kami abis mkn but fifah blum...


Somehow.., deres an error wen uploading pictures.... so annoying.... blahh..!!!!
bah i edit more picure nanti... f saye rajin ehhh....




No comments: