Thursday, April 3, 2008

Origamy teacher. =D

I'll skip everything about the class in the afternoon.

So yes, us girls tadi relax-relax wah before the whole practice menari thingy started. Iatah kan si Naz ani mmbuat kerajanya wah, gunting-gunting. Then Raz joined in gunting-gunting jua. Skali aku tarus-tarus buat STAR. Kan aku ani artistic wah =D Aku sedakah bintang-bintang arah drg iatah kan skalinya si ehsan ani datang wah.

Si ehsan ani mau-mau tia jua kan mmbuat bintang. Ku bagi bintang ku majal jua ya kan mmbuat. Skali ku ajar tia. Aku ani baik hati wah =DD Tapi kan bintangnya first try ani mcm bukan bintang. Tapi inda papa lah, dimaafkan pasal atu first try. Iatah aku suruh ia buat lagi. Tapi masih jua bukan bintang. Ehsan ehsan. hahaa. iatah aku suruh ia buat as homework saja. JUST DO IT!. *slogan nike*

It was then time to go to practice. So Ekin, Faj, Silah and I went to the audi. Tapi smua tia kan sibuk-sibuk menyusun kerusi ani. Iatah kami tunggu-tunggu di luar lagi. Then mcm aku keluarkan lagi keratas sama gunting ku. Iatah aku buat lagi bintang. Si dayu ckp "Ehhhh! Mcm mana kan kau buat tu? " Skali ku ajar. Then si zatie ani fascinated jua, skali aku ajar. And and FINALLY! Success wheee hahaha. CONGRATS to them and to meeee! kan aku ani bulih jadi origami teacher wah kan kan kan? hahaha.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut sila layari laman web ...... atau hubungi ........ sementara stok masih ada. ;D

Kerana diriku begitu beharga,
'ao

No comments: