Tuesday, April 15, 2008

ZOOM! Express. =9

I was at the airport masa hari ahad dgn si akukool sama abg ku. Skali kan kana suruh meng-order wah. Then the lady said, "Minuman mau apa?" Then i replied, "Fepshii" My brother and si akukool froze. HAHAHA!! Iatahkan moral nya lain kali jgn kan terlalu mempoklen, krg mimpi jadi realiti. Nahh tuuu, mcm slogan AF sudah, MIMPI JADI REALITI XDD

I cant sleeeeeeep. zzzzz. And i have lots of things to do besides this. =.=" No one's talking to me at MSN. Im declared a loner. And i miss bringing phone to school. Spot check, spot check.. Aish. Spot light. HAHAHAHA. lame bah awu.

Tadi kan kami main tournament of lagu2 siapa yang kreatif. Qayah with Muizz and dal with me. AKU AND DAL MANANG!! Psl kami ani kreatif, and kami mewarnai kehidupan orang lainnn. kannnn? =DDDD Kalau kamu mau aku and dal menyanyi di majlis perkahwinan kamu, sila call us laju2. Asal ada pulussss $$$$_$$$$ hahah rite dal!?! macam2 lagu ada, kuch kuch hota hei, london bridge, lagu gawai, dan sebagainya. kami juga dapat mmbuat persembahan lagu tahun baru cina, featuring si Qayah sebagai naga. HAHAHA. Aku inda suka lion dance fyi, bagi ijap.

Bah aku kan meniru homework dulu. HAHAHA nada deh. Aku kan buat hw dulu. Bah good-naite.

'ao <333

ps: And and i just realized something. Jawapan ku salah kali for Naj's question. Hahaha. Cos Naj pakai 'they' entah lah, antam tah. And i will post some pictures next time. Just wait =)

No comments: