Sunday, April 27, 2008

We are souljahhhhs. XDD

HELLLLLLLLLLOOOOOO WORLLLLLDD! :DDD

Inda kamu rindu aku mempost? Sabar wah.. Aku bkn postman. HHAHA XDD Anyway, I wanted to tell the story bout our visit to ministry of defense. I know lambat, biar tia, im making an effort here. =)) Bear with me for a few minutes here, this is gonna be a long post of mine. =p

So starting, kami menunggu bas wah. Semangat ani!! Tapi bas ani datang exactly pukul 8!! Memang berdisiplin wah. Namanya jua abdb. Clap lah kamu.. Apa ni.. Hahaha XDD So kami ani riuh naik dlm bas, bas BASAR, tapi kami naik mcm inda cukup tmpt duduk ani wah. Betulak tulak. HAHA. Ani namanya bkn nada mib ni, ani namanya iski. Kami ani peng-iski wah =D Skali dlm bas kami begmbr2. I’d love to post the pictures, tapi connction ani lag. Skali kan aku ani posing maut sudah ni, skalinya lampu dlm utak ku ter-on! “EHHHHH BEGGG KUUU TINGGALLLLLLLLL!!!!” I screamed. (that explains my ugly pictures arah ekin’s pic =s) Aku ani kan keluar tapi si qayah a bit blocking the way, akhirnya tertinggal lah beg gue.. I prayed in my heart so that no one took my bag, psl dlm beg atu ada brownies si rabi yang nyaman. Kepunan jua ku tu krg rite. =.=”

Kami ani dlm bas biasa lah, riuh riuh berabis rabis. Pikir tah jauh, skalinya inda pun jauh. Suspens jua tu.. mcm suspens arah cerita thriller. XDD Skali we arrived and kana suruh masuk arah this room. The first thing Dal and I realized was “Eh nyaman baunya.. mcm burgerdil!” HAHAHAHHA Yesss ada mknn, syukur nyanta! :DD Nyaman baunya.. Lecture nya ani lama, but cali pasal urg atu lame. Si naj menggambar2 kepala butak si muizz tah plg masa lecture ah. HAHA!

Skali yesss!!! SYUKUR SYUKURRRRR!! MAKAN TIMEEE!! Parut ku bergeroncong berabis2!! So again, dal n I, the first one to makan. Kan udah nyangku, aku suka ni bab makan2 ani. Hahaha. Karipapnya the BOMB! Sandwichnya jua! Kuihnya jua! Even the air. HAHAH! Apakan hahah. Tapinya hairannya nada bugerdil sperti yg ku tecium awal2 ah. Aku sama si dal inda begarak2 dari mija makan ani wah. Iatah nya pegawai2 atu “bah makan tah bnyk2” Nahhh tuuuuh. Sapa suruh. Kan abis karipap ulih ku and dal n muizz. Hahaha. Smua urg duduk ani wah, kami gnya bediri. X)

Skali kan kata pegawai atu, bah sudahh makan. Tapi aku masih makan. Iatah nya pegawai "aku bagi kau masa 2 minit!" Iatah betapa lajunya ku minum n mengabiskan mknn ku! Mcm peraduan saja ani wah hahaha! Skali kan, tiba2 I saw cawan ani tegulik wah. Iatah I was like “EHHHH. Napa ya?” skali rupanya ada urg tesagir the cawan, and the teh tarik yg ada dlm cawan atu tegugur arah kasut si naj. Iatah kasut si naj kamah n egeuguw. Hahaha! Sudah kau cuci kasut mu naj? ;PPP

Then we headed to this electrical thingy, where we saw the bomb detector. Awal2 urg takut kan mengaga, then I was like, “Bomb detector jua gnya tu. Bkn bom. HAHA” I didn’t get the chance to take a picture with it. Then we went to the instruments thing. Did u know that we need kerosene to make a compass? Yes we do, in fact. Addictive ah bau kerosene ah. HAHAHA new inhalant XDD

Then it was the turn for the armament section! SIUKKK!! I get the chance to pigang the senjata2. I looked like MIB (not melayu islam beraja, but man in black HAHAHA) except the part I was wearing white school uniform. Hahaha. But it was worth it. Then ke this entah area. Kami iski begmbr dgn krita sultan. Beasak2 smua smpai inda lagi nmpk kerita ah hahaha. I saw a label, yang ada drawing psl work safety, tapi the drawing atu parutnya buncit HAHAA XD

Then it was time to go to another place-a school. =.=’ again, lecture, but this time, done by urang putih yang pndai cakap melayu. Cool! Clap wah kamuuuuu aniiiii banarrrrr. Hahaha. Si Ekin, naj and zaty akhir masuk, kesiannn inda cukup kerusi. Aku ani kan ktawakan sudah, =p tapinya drg kana suruh plg duduk arah sofa. Lagi tia kebasaran! Hahaha =PPPP Then we were divided into three groups.

My group kana suruh arah tmpt snjata dulu. It was coooooooolllll!! =DD I got to hold whatever senjata2!! And and the omputih guy was hitting on me. HAHAHA perasan. Tapi he was nice and he got such deep blue eyes. I think im drowningggg <333333333 hahaha! He taught me how to timbak2 and all, it was overall fun. Then I went to the other side of the table, and he went to the other side of the table too, arah ku! Haha! See told you!! XDD Skali I was holding this pistol, then he said the gun atu used by james bond. Ohhh. Im mrs Bond 007 now!!! <333 Ia mr bond!

HAHAHAHHA! Okay enough. Then the next one I cudnt recall back what happened. =.=” sorry. Well, I could, but then it’s not that important. Like tiny2 details saja. :P At the end, we headed to the makan area. BELAJAN KAKI!! But it was worth it! The food was super super amazing!!! =) nyaman berabisssss. Si muizz kana suruh buat speech ah, then he mentioned smtng bout being soory psl kami ani a very very noisy bunch of people. HAHAHHA I was laughing soooo hard. XDDDDD

It was then time to go home. =) Bah im done here. Btw. How are u ijjaty? Hoho. Hahaha.


Fiferrrrrssss, with the deep blue eyes in mind. <33

No comments: