Monday, June 9, 2008

What happened on 9h of JNUE o.o

Hrmm..today..Apa ada ah??

Owh yeah..aku tadi moody early in the morning.. baru eya..adakah murung2 pagi2..manakan inda kusut ku bah my dad ah..aku kan besiap2 dah bebaju tdi bagi..sekali nya ku check maseh ia limpang2 beselimut di bilik nya ah..(eyatah tu gara2 meliat tennis men's single punya final..C Nadal kali manag ah di kalahkan nya si Feader)..haha..then in the car aku mcm diam saja..nada respond arh my dad..(kesian eh my dad, adakah ku buat catu)..bukan nya apatu ..ada test pagi2 ah..eyatah ingau fail tu..belajar lagi baru tadi pagi..eysh,eysh,eysh....


well the test, lagi buat ku mental. Ngalih2 ku hafal kan the formula for GP ,AP and S-infinite ah...sekali nya..masa ku baru masuk kelas tadi-I'm late again today-ada cia teacher ah..sedang menulis-nulis formulas d dapan papan ah..ADUUUH!! selalu aku ne eh..every time ku hafalkan formula..ada cia kana tulis d dapan..sama jua kesahnya statistic topic test masa hari atu.. NGALIH! NGALIH!..bagi panick kali tu ah...

BUT BUT even aku tekapai-kapai menjawab tadi..I got a B..satu mark lagi kan A...sayang eh,,

and and....masa kami kan keluar math kelas tadi..we were all standing and kan jalan dah.. Nda semana2 c fifah te cakap the 'P' word...kami semua mcm liat eya with silence..and muka c fifah bangang before eya teclick dat she sed the word..haha..eyath ey ngusut tadi..nada lagi 5oc with her tuuu...paksa cia eya bayar esuk I guess..hee:P..

Then here comes the breaktime..

Today ada environmental day di sekulah..Aku buat mcm nada saja tdi waktu break. same with si sadrina...haha...its because i was so dam hungry ..which makes food to be the first thing dat time.. eyath..aku rugi..aku nda ampit mengangkat tumbuhan2..haha.. c naz lagi ckp ada yang with my birthday on it..sheeesshh!!

Owh yea..C naz berjaya adopt a plant, its a cactus an she named it PAPITO!!..and tadi teburai eya puntya papito...kesian..so she have to bring in the toilet to usai it..hee..

At the afternoon,

we have a speech and theraphy career talk arh audi.

It stats at 1.30...aku tu planning kan escape..cz macam nda banyak urang ja datang..so malas tah ku nah..sekalinya nda batah atu..1.35 kali..ada cia c azrul menunjukkan muka nya arh tangga facing the canteen..mencari org2 yg register nama for the talk..hahaha..langsung2 aku,khairi,hafiz and ema yang kan escape ne nda jadi escape..karang beguruh nda semana2 gara2 kan escape..hahaa..

But nasib baik the talk was okay..atleast some of us want to go for the attachment avaliables..:)..hee~...

Then we heard ada cia ujan..which we were supposed to play netball after the talk..makin labat lagi tu ujan ah...haha...but aku and fiqah just tukar the baju lah...then2..2.45..haha..ujan jua lah sikit...but nda cia kira tu...kami main saja...and it was fun playing under the rain..rather than under the sun..hehe..atleast nda jua kami sunburnt...paling teruk pun damam saja...haha..imagine the whole FNV damam..dashyat tu eh:p..hahha

OWH BTW..not forgetting c MAHIRAH lanja hazelnut choclate at us tadi...hee.. THANKYOU YAW (^^,=) Len kali bawa lagi ah...haha...dapat jua kami minta..hee~~:P..

Well i guess dats ol for today..SEE YOU ~ END

No comments: