Sunday, June 29, 2008

Summary of my Holiday

Adui kesian jua blog ani..missing ol c Ragungik punya posts..

Finally, I decided to post...


today's the last day of school holiday, Cua tah kamu tanya kawan2 kamu..grenti alum siap homework tuu...al-maklum baru tah kan membuat hari ani..sama jua mcm aku..haha..siap tu siap tapi ada banyak blanks..haha...plus homework art ku tu siap plng jua..tapi alum be photocopy..so overall nda lah siap... same like the others..hee~..


To summarize my holiday:

1) Starting holiday.. aku pindah rumah baru

kami sefamily iski2 angkat2 barang ah..especially my mum..iski banar ani wah..eya tah yg paling awal bangun... and from this pindah rendah thingy...i had to carry loads of heavy things.. sampai my hands nda mampu angjat hevy stuff for the whole week and aku sakit belakang mcm org tua2 ..haha..pasal mengangkat old fashion TV tuu..barat kali ah..!!haha

aa~ to say I am very unlucky... The arh new house every room nada kipas except air-conditioners saja..so first two days arh this house I slept under it.. eyatah aku damam leh nya..manakan lagi aku ne nda biasa be aircond...lamah wah badan ah..bt good thing was, aku dapat escape from mengangkat2 barang..cz i was allowed to rest..yahoo~..heee.. when i was sick aku tidur the couch ja rh family room yg ada kipas..atleast i'm saved from the dangerous flu..haha..bt masa kan baik tu..maseh jua ku makan ice-cream eh..owh well..hee

2) We had a girls day out - (fiqah,Qayah,Sad, Sam and me)
- cz atu saja yg avaliable...and too bad kami nda dpt ikut the farewell dinner for azeef..sorry..It's been a busy holiday for me..To call it holiday was wrong i think..maseh jua ku busy..hee.. owh yea masa kami jalan tu ..I bought a vcd on leonardo da'vinci life..sekalinya bila ku kan liat patah cia..masa ku kan mengeluarkan from the box ah..waduh~~~~hampa banar kuu...so i decided next tyme daja bali..hee...

3) I went to ICC with my nenek punya adi beradi...haha..
- main pount was to support my uncle for his audition for the BINTANG BAIDURI.. semangat ani wah..well..in the other hand...me and my sister kana lanja makan d la mee..:P..

4) Me, my mum and sister had dimsum yesterday at DYNASTY~..

- I had, carrort cake, shark fin, bean curd, salad prawn, har kow and jasmine tea ofcourse..
sekalinya masa we're otw home ku liat the receipt they added th foods yg kami nda order..so we lost $6..hrm,, rugi eh..I shud sue the restaurant.

- Plus I bought another leonardo's vcd..Okay i was gonna be really careful when taking out the disc dis time.. sekalinya no matter how careful and slow aku kan cabut..sekalinya patah jua lagii..ey the disc was so thin..sasak ku eh

- so mlm nya we went to the shop wah to calim for a new one..at first nda plng eya mau.,.bt kami pajal2..mcm2 lah reason kami...sekalinya mau..then aku suruh keluarkan from the dvd box..sekalinya 2 cashier cuba keluarkan lah bt kapyahan ( eyath rasakku tuu) sekali nya ada kwn nya sorg ne..kan show off lah..di tarik nya laju2 disc ah...sekalinya patah..puas hati ku..eyath ku rasa tu..haha..bt still we get a new burned vcd arh a thcker medium...so okey lah..

5) okay I'm struggling with my homework now..have to go..haha

WHAT A HOLIDAY:P..

See you guys esuk..yeah:)

No comments: