Thursday, July 10, 2008

BEST NETBALL DAY EVER

hahah xDD aku iski kan post! Aku ngaleh brabiz ne, i can feel d'pressure arh my feet.. But today SIUK.. btw aku tulis dah tdi p aku ttkan exit, trkluar tia.. Ngaleh jua ku tu.. Im using my pH1 waa~ kpada yg tdak tahu pH1 iz 'phone' owkeh!! :p

bfore i move on aku mau cetakn psl mkanan dlu.. Heheh =) afta claz tdi, ekin LAPAR.. Yatah ya bli mkanan.. Ayamnya bsar!! Mcm nyaman.. Ekin~ ;) YES! Ekin tnya aku if aku lapar, apa lagi i sed awu laa.. Soo kmi share.. Den cKhairi, seng n naj nyampuk tia jua.. Yatah kmi mkn sama2.. Sharing iz caring xa.. Hahah xDD cKhairi suka mkn tpungnya.. Hahah! N cSeng ambil my part yg cEkin bgi aku.. Heeish~ nmpklaa kmi lapar brabz! Heh..

hbiz mkn, itz TIME TO PLAY NETBALL... wee~ firstly ekin+faj nada c0z they hv 'sumting'.. Yatah only me, bibah, qay, naj, naz, zaty, adlan, seng, khairi and amer main.. i gez~ aku nda ingat laa~ hahah xDD yatah it was a FAST BUT BEST GAME!! Kmi main laju, wah! Kmi mkin MAJU! Go fnv!! Weehee~ den d 2nd game wedah+dk fiqah ikut =) seng ada meeting +zaty go home.. Yatahkan cWedah+dk fiqah ttandang bula saja! Calie2~ i liikee.. =] at last ekin+faj ada! So we play agen! N n nigel ada jua!! Oh my~ yatah ya 1group dgn cBibah.. Cbibah SUKAA BRABIZ.. Ya ISKI.. Tngan cNigel panjang sngt yata ya dpt bula sja.. Handal eyh! I respect u!! D last game was the BESSST!! Itz FUN!! :) btw our game bnyk accident sja.. Aku+nigel+bibah den aku+amer.. Pastu bnyk g.. N aku lupa lagi.. ;p cQayah kureng today! Ya jarang score.. Wat hapen qoy?? drang cKhairi+adlan+dk fiqah g slalu kcau ia, yatah hlang handal cQoy.. Bt akhrnya ya pulih kembali.. Msa last game! Huhu~ iyaa cQoy aah! N n cSad ikut kami main jua.. WOW!! N yes cFizah pun ikut, ya handal shooting.. Waseeh~ today tiring p fun.. Bh i cnt stop saying fun ne.. Baik ku stop!

bah im off!! Aku kan mkn dlu.. Hahah xDD mamaku masak kambing xa.. Yummy~ mau2..

p/s: sapa confirm dtg esuk msg aku.. I hv to tel cgu madi brapa org.. Itz d 'aminah aref restaurant, pkul 2:30pm'

No comments: