Tuesday, July 15, 2008

DELAYING TIME~

okAy..its not actually monday...cz i just started to write this blog 20mins after midnight..so its TUESDAY!!..haha apakan...~..lame eh aku ne eh..

owh well just to recap of today..

I woke up pretty late today 6.30..which is 5minutes later than my usual time to wake up..haha..just need that extra 5minutes for my eyes to make till the end of the day..hee..we'll practically its because i cant sleep the last night..45 minutes bah ku guring limpang arh katil ah..nda betidur...len pulang di pikirkan ne bah..kesah lama pulang di ingatan..haha..then then my prince msg..atleast dapat jua tidur..esyeh...

My foot yg bangkak pun dapat di bawa jalan dah..n i can wear heels dah..hee YEA! (mcm th ku pakai heels jua)..and i walk normally at school toady..:)...bt toady seems a dull day..i didnt have a long conversation with my friends toady..well since they were all at the other side if the bench so ..jadi looner tah ku tadi..bt nda jua ada mood kan becakap bah toady..cz I was very sleepy to the maximum..haha..i even can fall a sleep during phys class tdi..it just the melody of madam khoo voice makes me drool...haha....

and GP was weird today..Since i wasnt alert today..eyath nda laju otak ku befikir.. I was late for GP tadi..mana kan jauh banar bah art room ah..haha and since aku lagi nagalih today so aku jalan very to the slow mcm kura-kura..bt laju sikit lah..eyatah naik tangga pun tekapai2 ne bah..sekajap abis energy...I was the 2nd last to arrive..sekali nya time ku kan duduk ne..c hj faez betanya..."Tau kau sapa hari jadi esuk?"..and I was totally bangang....mcm aku ckp errrr~~ batah...sekali nya I end up ckp = ENTAH!=..haha tekajut c hj faez mendangar...eyatah after dat i end up ketawa2..hehe...

I decided to go home early toady..nda baik rasa ah...sakit parut..ada cramp..haha..rasa kan mutah2 lagi tuu...so balek lah...sekalinya dtg rumah..makan pun nada selera..eysh2..so i just went to have some nap..atleasat when i woke up , elok jua sikit rasa nya..:)..tapi kan ..nda cukup tidur ah..i want more..adakah my new closet datang toady...bising bah truck ah...engine nya melaung ah seklainya datang..mengangkat barang lagi bising tu..so tepaksa lah jua bangun..kusut2..mcm baby,,,haha:P..

then dah tah nda cukup tidur tu ah...memikirkan new position of my funiture in my room cia lagi..adui..sakit pulang kepala memikirkan ani bah..telampau damit bilik tu bah...mun kan give up TV sayang jua...sekalinya asak saja cia..haha..now okey lah sikit..but nda lawa..haha..:P..

then malam my family and I had dinner out...sekalinya i ordered three mushrooms with chicken..sekalinya..apanh... the orderd was delayed..cz the waiter lupa catit...aish..atu kan lapar dah...haha..eyath kali pasal nya today ku banyak delaying stuff tuu~..ehe..

so i reached home...and watch tv and end..I blogged b4 tidur..hehe...

emm btw..HAPPY BELATED BIRTHDAY TO A FRIEND OF MINE IN THE PAST AND WILL ALWAYS BE...Missed it to post it.. It was on the 13th (PS: thanks mahirah for the favour..)wink*wink*

SLEEP>>

No comments: