Sunday, July 27, 2008

Ohh Fifah,,,,,

I fell asleep semalam... hahahh... tup tap tup tap.. my phone berbunyi.. rupanya its already a new day.. n its about wat..? 8 in the morning i think...?? hmm....

and so... i opened my sexy eyes but still half asleep n read the msg... its from fifah with the msg...:

"I got Called"

den aku dgn bengangnya msg ia n tanya

"wat Called..??"

i actually had the feeling that d moe called her... but somehow my brain sends this msg that i dont believe it..

den ia reply blik

the moe tpun aku.. n bla bla bla... (malas ku type.., privacy lerr.. hahaha)

den aku pun dgn terkezutnya bangun tah jua akhirnya..

den kmi msg each other and then ya ada ckp yg ekin ada bgi ia quote sampai ia nangis mengalahkan ujan..

aku yang nda mau kalah ani pun akhirnya telah berjanji pada si fifah bahawa aku akan memberinya quote jua...


so here goes the quote...


Wahai kuntilanak ku yang tercinta..,
seandainya benar kau pergi meninggalkan diriku,
ambillah segantang darah mudaku ini sebagai pengubat rindu mu di tmpat asing itu.

sungguh jangan kau hilangkannya
dan jangan juga kau meminumnya
kerana seandainya akan ku minta balik pabila kau kembali kesisiku..

sekiranya hilang
akan ku kejar dirimu hingga k lubang cacing sekalipum...


done by: c naji yg hoxx... nyahahahahha
awuu.. nda lawa mcm c ekin punya.. biar tia wah..




Seriously pah.. if its true that u are going to leave us.., we are so gonna miss you...
so dont ever forget us yeah.. love yahh... mwahhhzzz...


Our BeLoved Ifah...






No comments: