Wednesday, July 16, 2008

Pengumuman istimewa:)

Sudah sekian lama saya tidak mempos diblog ini. Saya tahu ada yang merindui kehadiran pos saya. Kini, saya kembali, ingin membuat satu pengumuman.

Dengan ini, dengan persetujuan rakan rakan buah dan sayur saya yang lain, saya isytiharkan NUR NAZIHAH BINTI HAJI NORDIN, tinggal di bawah jambatan;) terima kasih kepada Afifah atas idea jambatan ini. Kesepakatan ini kami buat semasa waktu rehat tadi.

Untuk makluman awda, Nazihah mempunyai hobi yang suka mengasak. Jadi saya ingatkan, jika awda hendak membangunkan rumah, hendaklah dipastikan rumah awda bepagar, kerana di takuti dia akan mengasak rumahnya di antara rumah awda dengan jiran awda.

Pos ini tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati. Sekiranya ada, ia adalah secara kebetulan saja. Ia hanyalah berfungsi sebagai hiburan semata-mata, sekepala-kepala.

nazihahpongusheart,
Dalilah Nabilah

No comments: