Saturday, July 19, 2008

My 2nd post of the night! Aku eager brabiz ne..

first of ol, msa ptg atu i hangout wit amer, azman, faj, zaty (skajap) n MIZAN!!! Awu eyh~ i 4gt bout him.. Mrh ya krg arhku.. mizan sat arh fnv table xa.. Til 3+ wen he went home.. aku n mizan GANG dah ne! haha xDD Sory zan~

i post agen bcoz ada sumting funny happened tdi.. It goes lyk dz~

la la la la la la.. I went to my cuz's houz (cAmal) den kmi ceta2.. As usual updating each ouga =) den afta 1hrs, i complained! Dat im HUNGRY!!! Soo we went to the kitchen n planning to eat pop mie ja.. Blum batah, dtg tia my brother (cAfiq) n amal's sister (cMiya).. fyi they r only 7-9yrs old.. btw drang ane kan mau mkn pop mie tia jua.. N the problem iz pop mie tngal 2 saja.. So kami as an adult yg undrstanding let them hv the pop mie.. So we moved on with mie goreng! otw kan msak drang ane kan mau mie goreng tia jua, nda jdi pop mie n they dmand not to put peppers on the mie goreng.. Kami mcm eyh.. Mmbaah~ then kmi sruh sja drang stick wit pop mie since kami yg sdiakn for them.. So we told them to shut up n sit!! Hahah =) amal msak the mie goreng n me, aku buat milo.. This two kids agen demand for milo jua.. N drang sruh aku put ice bnyk2 arh milo atu.. Waaaat?? Bh sbar fiqah! Aku buatkn jua.. Drang bsai dah dduk arh meja mkn.. Den i gve them their pop mie.. Then drang pngl us (me+amal) as the 'beautiful waitress'.. Wel beautiful is fine bt waitress? Amboi3.. Miya col me:
miya- 'waitress where is my milo?'
fiqah- 'wait aah..'
miya- 'laju waah.. Lmbt jua eyh servicenya..'

hmmm~ den me+amal dduk jua n mkn our mie goreng.. We were talking n dz two annoying brother n sister of ours MENYAMPUK JUA.. mcm org bsar g2 cara drang ckp! Ada dz one conversation:
fiqah- 'bla3...'
afiq- *menyampuk!*
fiqah- 'eyh jgn nyampuk! mihir ko ane eyh! *afiq mkn bjurit* ko lahir dmanakn? Kamah..'
afiq- '..aku lahir dri dlu jua..'

eik?? fiqah n amal BANGANG... Then we burst out laughing brabz.. Hahah xDD u guys get it? I asked my adi 'dmana' bt he replied me with 'aku lahir dri dlu'.. Highlight- DARI DULU.. Apakakn? Nda jua fhm soalan tu.. Hahah xDD calie lah.. Ada dz one tym jua me n amal was talking, then miya interupt us by telling us stories bout 'sapa lahir dlu'.. Kami lyk err~ *cricket cricket* random waah drang aah.. Wel kids.. Hahah xDD

bh im signing off!
chow~

No comments: