Monday, September 15, 2008

Fifah's here =)

OHMAIGOD! Aku jeles pasal di sadrina bali modem sudah! Aku inda tau di mana kan bali, skulah ku in the middle of hutan belantara. I guarantee you, the walk from the town won't take 17 minutes. Maybe dalam kan two hours barutah ada urban area. Palau =.='

I have so many stories to tell you guys! I can't wait to buy the modem.

Aku sasak. Aku tiap hari ke library ani, tapinya inda dapat buka blogger and ebuddy. Luan jua kan berfilter durang ani. How annoying.

And Sad, AWU DI SINI BANYAK HOT GUYSSSSSSSSSSS ^^, tapinya durang macam high on hormones. HAHAHHAHA.

Bini-bini di skulah ku begaya. Baju-baju durang macam Gossip Girls. Dasaran jua urang kaya ani. HAHAH.

Aku ani ada class banarnya wah. HAHA. In few minutes time. I was just dropping by to check, since aku ani desperate banar kan contact sama urang Brunei. Sad, i know. HAHAHAH.

Bah bah kalau ada masa karang tah lagi. Amin. Doakan mau eh internet ah HAHAH

No comments: