Tuesday, September 23, 2008

The other side of the world ;)

HELLLLOOOO FNVs!! =DDDD
Apa kabar kamu? I terlalu jeles lerr dengan gambar-gambar kamu yang cun amat. Kalau ada aku lagi HOTTER! :P
Anyway, masa weekend last week, Maryam and I went to Brunei Hall on Friday. It was kinda payah lah awal-awal atu, pasal we havent had our tour around London yet. So, from our town punya train station, we had to change around three trains to get to Paddington, which is hampir Brunei Hall area. Masa kami smpai di Paddington train station, kami sasat. HAHHAHA. Kami inda tau the way to Brunei Hall, so kinda kami meround2 tanpa mengetahui jalan yang betul. Thankfully, si Maryam tedangar urang dapan kami becakap Melayu, so kami assume durang dua urang ani urang brunei. So kami ikut durang. HAHAHAH macam stalker pulang usulnya. HAHAH. But turned out we were right. AND TADAAAA~ BRUNEI HALL! =DD
Di Brunei Hall, panuh berabis the lobby. Pasal banyak urang degree yang baru smpai. So like kami kana bagi room, yang kononnya kosong, tapinya masa kami buka, berisi and full. So imagine lah, aku turun naik pakai lift 5/6 kali untuk ambil new kunci for new room. HAHHA kurus kurus. Siapa mendoakan supaya aku kurus ah? tsk tsk. HAHAh bisai pulang ^^,
Anyway, akhirnya dapat tia ku room. Tapinya ada someone sudah, and katilnya ada dua. So aku tidur di lantai saja, kana bagi selimut sama bantal. HAHAH. DI brunei hall murah pulang, ganya mcm sink di jamban macam ada this taie idung, entah kepunyaan siapa. Ku ancit2 pakai shower atu inda jua mau. permanent kali udah melakat. HAHAHAH. Tapi okay lah, for the price of the room, not that mahal actually, and the jamban ada air. So thumbs up brunei hall! =)
Then, aku bali voucher untuk makan sungkai di brunei hall. Murah lah, macam £1.40 per person. Nyaman makanannya!! NASI BERIYANI PLUS AYAM! NYAMANNNNNNNNNNNNN~ Imagine aku yang kebuluran ani. HAHAH. Lapas tu aku tanya lagi tu the lady yang canteen ah, ''Bulih tambah makanan lagi kah?'' HAHAHHA panat. Tapi bini2 atu cakap inda dapat. HAHA sadih~
Aku malas bawa homework ke brunei hall, so malam atu aku nada papa kan dibuat. Aku membuntukan diri, meliat TV. mcm aku dominate the remote. HAHA. Aku meliat sama this guy, yang quite good looking. HAHA dasar kan mengambil kesempatan. Kami meliat comedy iatah ketawa kami serentak. HAHA ada makna kah tu? XDD So yeah. lapas tu aku naik to my room and then went down again.
Saw YEEFAH and CCK! =DD I was really happy when i saw them. So cerita-cerita lah with them. SI Yeefah punya skulah pakai uniform, and ia dua minggu sudah inda sasah uniformnya. mihir. AHAHAH. Then, they told us durang si Syiqin and the rest of the girls from Malverns St James ada datang and durang makan di dining hall. Syiqin panggil aku, so off i went to the dining hall. HAHHA giler durang bising berabis!! XDD
Si Syiqin cerita yang durang haritu ke arah skulah durang si Rabi, which is Cheltenham, together with urang skulah Cliffton. So TO QAYAH, listen to this! Si Anuar ceritakan arah durang yang ada urang mabuk masuk biliknya and cakap, ''say this!! F**K YOU'' si anuar takut HAHAHHA and ia cakap, ''NO NOOOO I DONT WANT!!'' HAHAH ketawa ku mendangar. Lapas atu that guy suruh si anuar nyanyi his song, sekali si anuar cakap, ''I DONT KNOW YOUR SONG'' *giling-giling takut*
HAHAHHAHA cali ahhhhh!!
Macam-macam lah we shared. Cali berabis. And durang si Syiqin ikut Archery, tapi bebayar pulang. Oh did i tell you guys, im taking Football and self-defense as my PE? Cigu yang menagajr self defense atu urang muda, HANDSOME! HAHAHAH. Baym!!
Anyway, The next day, all of us, except CCK, jalan ke Chinatown. Si CCK melawat si Ani di Oxford. HAHA suweeeet. Anyway, we took a coach/bus to Picadilly, a town near Chinatown. Turned out the bus tukar jalan pasal antah, bepenyakit hahhaa. So we had to get off the bus and jalan ke tube/underground train to Picadilly. Banyak urang mmbawa kuyuk ah. Kuyuk durang ani inda jua damit yo, BASAR! And macam begisil2 tanpa mengira urang. SHEESH. Iatah aku macam twice sudah kana jaling ulih dog owners pasal aku mcm lari. And once kan kana bubut anjing psl aku ke siring masa anjing atu melintas. SHEESH. I hate dogs. And did i tell u di skulah ku ani banyak teachers yang walk the dog? And the students mcm, ''AWWW HOW CUTE'' arah the dogs. Antah apa yang kiutnya, aku pun tak paham. hahaha. But biar tia lah, janji durang bahagia yang teramat.
Kami arrived at Chinatown, and Chinatown banyak lanterns! And chinese! SERIOUSLY! AHHA. Iatah aku cakap arah si yeefah, 'eh banyak poster mata sipit ni karang'' HAHAH. Si yeefah tu membawa racist joke. Nyaman bau the makanan there, tapi mostly of course lah, makanan cina. Then we went to kadaissss. Here puas shopping! Inda pulang aku shopping, durang si Malverns girls yang shopping berabis. Ada this one kadai yang macam lots of sports stuff mcm Nike, Adidas etc, 70% off! Kalau kamu di sini puas shopping! Tapi msti ada usin lah. HAHAHA.
Durang Zirah and Qilah went masuk to Ripleys Beleieve it Or Not. Kami inda mau masuk pasal mahal, so like from inside the building, durang tipun kami untuk mmbagitau durang having fun. dasaran. HAHAh. Lapas tu, ada this one kadai, ada mascot yang ada urang dalamnya. Takutku ih.. HAHAH begarak-garak ah, menarik2 urang. HAHAh aku pigang pulang bulu badannya. kes SAKAI. It was nice actually. And then we went to Sushi Centre, banyak urang Jipun berabis. Sekali si Syiqin saw this one Japanese guy, iatah kami batah menunggu di luar to wait for that guy untuk keluar. HAHAH. Dasar jua tu kami ah.
At one point, Maryam and I got seperated from the group psl kami kan ke bank, but then mmbari marahnya, the bank inda jua buka. We were lost and sapit tudung ku ilang masa kami belari melintas jalan, so we took the tube/underground train and went back to Brunei hall without them. Seperti biasa, aku meliat tv after that then sungkai then went to the study room with durang smua, liat cerita pakai laptop, then liat tv again. AHAHAH. Jobless, i know.
The next day, Zirah Syiqin Maryam and I went tour around London. Si Zirah criminal! Ia selalu bawa kami melintas jalan kalau the traffic light atu merah! SHEESH. HAHAH. Pasal ia bejalan, aku pun ikut bejalan cos i thought hijau sudah, then when aku di tangah2 jalan, rupanya masih merah, so i ran to the other end, shouting ''CRIMINAL CRIMINAL'' HAHA. Tsk tsk. We went to Subway, which makanannya Halal, but for only in London halalnya, branch lain inda tia. Bisai lah, ganya mahal. Then went to this kadai, Primark, bisai jua lah, murah pulang, tapi i guess low quality. Tapi so what, mun lawa. hahah. Tapi aku inda pulang bali anything for the whole three days di Brunei Hall. All i paid was for the food, accomodation, and transport. See ekin? im a good girl~ ;pp
Inda lagi lama kan kana block tah ni internet ah, cos inda lagi lama skool time balik. So FnVs, keep me updated okay? =) Mesej2 selalu, walaupun aku inda reply balik, or better, email me! I will but broadband as soon as my bank account settles. BYEE~
FIFAH <333

No comments: