Tuesday, September 30, 2008

UPDATED!

I UPDATED!! SCROLL BAWAH!! PICS AHEAD! orrr.. DIBAWAH..
awuuu.. my College House more specifically ada fire drill tadi malam.
it was 10.30pm, curfew tani. kana tutup dah lampu and kan tidur udah ni.. well, inda pulang tuu.. aku and wana meliat pics we took masa kami ngadakan a little bruneian raya gathering arah one of me friend's room. and then...
ADA FIRE DRILL!! aku pikir alarm roomies ku kah or ringtonenya kahh.. but it was too loud for either of those. so kami semua tclick FIRE ALARM! HAHA. kami semua lari keluar bilik, down the stairs and out the house. sana tah the housemistress nunggu, smiling... NADA CALI TU AH! sajuk lagi! and bagas hujan, aku lupa pakai slippers ku.. cemana juaaa.. pikir FIRE banar-banar, nada ku tepikir kan pkai slippers lagi. hahaha. it was funny lah. first timers wah aku, wana, dzaf and ella. yg lain atu pernah dah ada fire drill. aku atu bangang wah, kmana kan ku lari.. haha. but i was the second to kluar out of the house. handal kan aku atuu.. hahaha. yang lain smua ikut blakang ku. bangga ku eh, haha, apakan..
and that night, before curfew, kami ngadakn a lil bruneian raya gathering. kami kumpulkan kuih raya and INDOMEEE. haahhaa. and then kami pasang lagu raya. meriah jua lahh.. siuk. and ada Vanessa masuk, hairan ia knapa kami bising and makan-makan di bilik. ia ikut tah jua beraya dengan kami. ia cali. haha. and esuk ke skulah, kami smua planning kan pkai baju raya tani.. hehe. =)
aite, till next time,
SADRINA

No comments: