Tuesday, September 30, 2008

RAYAAAAAAAAAAA OO,

YEAY YEAY BESUK RAYA, hopefully.

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Siuk gambar fifah sama sad ah! Like supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerbly siuk pasal sama friends.

Anyways,

Saya mau cakap, saya tidak dapat mesis some of you yg di UK, pasal bmobile macam inda dapat send to the UK-ians. Iatah membari kan mengatuk. Tsk tsk. But I shall try again.

Atuuuu,

Aku ter ingat waktu fifah sama si qayah salah rumah. HAHHAHAH CALIIIIIIIII. Pasal kan, rumah org atu sama jua simpang 1, and no. 27, and sama jua atap green and dinding kuning/orange. Skali dorang turun, bawa stuff and katuk2 pintu. HAHAH imagine if dorang kana bukakan pintu, skali macam Tanya ‘ada zaty?’ HAHAH cali jua tu. Rofl.

Iatah. Aku ingat jua masa kamu ucap2 gambar2 saya. BOOOOOOO kamu.

Aku cakap arah mi mami to turunkan the pics, skali ia inda mau. But since nada fifah this year, aku biarkan saja lah. Kalau ada Qayah, aku forbid ia masuk bilik atu HAHHAHAHA.


HEHE.

Im reminiscing tani punya times together, us FnVs.

So,
Finally,

SELAMAT HARI RAYA
To:
Fyqa,
Ekin,
Dal,
Naz,
Sam,
Sad,
Fifah,
Qayah,
Amoy,
Zatul,
Faj,
and
Naj.

Maaf Zahir Batin.
I know ive done a lot of shits, and craps, yada yada.
And forgive me pasal lately ive been busy with my own stuff,
I failed to be present untuk kamu.
Aku balum email2 yang di UK.
Yang di Brunei pun jarang contact.
I found it hard to juggle with a lot of stuff, kamu, them, this, that. you know.
So yeaaaaaaaaaaaah..
Saya, Izzaty Amanina, minta maaf from each one of you.

I miss kamu. Semua. No exceptions.

Andddddddd, I think post ani inda betantu, so yeah. Aku buat laju2, curi2 masa -.-'

No comments: